PŘÍPADOVÁ STUDIE
Příběh fitness trenéra, který díky novému webu získal víc klidu i zakázek.
Příběh fitness trenéra, který díky novému webu získal víc klidu i zakázek.
Vždy jsem obdivoval doménu mého trenéra trenerfitness.cz. Skvělý název. Silné, výstižné, zapamatovatelné.
Ale když jsem se podíval, jak vypadá samotný web? Zastavil se mi dech. Opravdu – 30 let praxe a prezentace jako z internetového pravěku.
A přitom tenhle trenér není žádný amatér. Celý život ve fitness, stovky klientů, vlastní výživové doplňky. Jen to prostě nebylo nikde vidět.
Takhle naše spolupráce začala. Fotky, které mi poslal, byly z kulturistických soutěží někdy z devadesátých let.
A k tomu celkem dobře zpracovaný ceník poslaný taky přes whatsapp.
Jenomže já věděl, že tenhle web musí dělat víc než jen existovat.
Lidé nevěděli, co nabízí. Přidali jsme jasný přehled služeb včetně konzultací.
Web teď nastavuje pravidla – klienti ví, co a jak objednat. Méně volání, víc času.
Místo fotek z devadesátek ukazuje web reálného trenéra v akci.
Služby jsme odprezentovali profesionálně, srozumitelně a bez balastu.
PROBLÉM 1 – Nikdo nevěděl, co vlastně nabízí
Vysvětlil mi, že mu pořád někdo telefonuje a chce poradit – a on jim to všechno vysvětluje zadarmo a tráví tím spoustu času. Na původním webu o poradenství ani zmínka. Žádná konzultace, žádný přehled služeb. Jak to ti lidi vůbec měli vědět?
Řešení
Do nového webu jsem proto hned přidal sekci online konzultací:
Ukázal jsem, proč má hodnotu: dlouholetá zkušenost, individuální přístup, výsledky. A najednou se to celé začalo měnit – klienti pochopili, že se nevolá jen tak, ale objednává se služba.
PROBLÉM 2 – Lidi mi nechodí na první trénink
Potom si trenér postěžoval, že mu lidi často nedorazí na první domluvenou hodinu. Bez omluvy. A on tam stojí ve fitku a čeká.
„Potřebuju tam mít napsané, že první trénink je jen po platbě předem,“ řekl mi.
Řešení
Tak jsem to napsal. Jasně, srozumitelně. Přidal jsem i QR kód pro rychlou platbu a upravil storno podmínky.
Díky tomu dneska nikdo nevolá jen tak. Web nastavuje pravidla předem – a ušetří mu hodiny zbytečného čekání.
Problém 3 – Fotky, které nelžou
Na začátku mi poslal jen 20 – 30 let staré fotky, když ještě soutěžil v kulturistice. Ty, kde má postoj vítěze z mistrovství republiky. Jenže takový výraz a atmosféra do webu, který má působit přirozeně, důvěryhodně a lidsky? To nešlo. Navíc fotky nebyly samozřejmě vůbec aktuální a kvalitní.
Řešení
Vzali jsme foťák a vyrazili jsme do fitka. Chvilku to trvalo – než se uvolnil a tvářil se normálně, byla to dobrá půlhodina. Ale nakonec jsme měli fotky, které fungují. Reálný člověk. V reálném prostředí.
A ty staré snímky? Nevyhodil jsem je. Poskládal jsem je do karuselu, kam se dá proklikat z nové fotky. Kdo je chce vidět, najde si je. Ale už netáhnou dolů první dojem.
Problém 4 – Prémiové služby si žádají prémiovou prezentaci
Trenér chtěl na web dostat i svůj prémiový program s cenovkou 200 – 300 tis. Kč ročně pro náročné klienty. Proto bylo potřeba, abych dobře odprezentoval trenérovu hodnotu.
Řešení
Udělal jsem to na 4 místech:
Web, který může sám upravovat, spravovat a hlavně – který mu reálně pomáhá v byznysu.
Za cenu jednorázové zakázky má dlouhodobý nástroj, který mu bude sloužit roky – bez dalších nákladů,
bez závislosti na agentuře, bez složitostí.
Krátce si zavoláme nebo napíšeme, zjistím, co potřebuješ, a navrhnu ti řešení. Domluvit se můžeme klidně online (Google Meet) nebo osobně, pokud jsi z okolí Prahy.
Krátký organizační telefonát je samozřejmě zdarma.
Telefon/whatsapp: 724 811 187
E-mail: david@onlinesdavidem.cz
Pokud bude potřeba větší konzultace, vždy se nejdřív dohodneme na podmínkách.
Údaje z formuláře budou použity výhradně pro vyřízení tvého dotazu, nikoliv pro jiné účely.
Ing. David Přikryl, Mikanova 3261/3, 106 00 Praha 10 – Záběhlice IČ: 67580815 | DIČ: CZ7609284078 (plátce DPH) Zapsán v živnostenském rejstříku ÚMČ Praha 10